OPĆI UVJETI PRODAJE

1. Informacije o trgovačkom društvu

Naziv tvrtke: VIP PROM d.o.o.
Poslovna adresa: Maksimirska cesta 32
Sjedište: Zagreb (Grad Zagreb)
OIB: 02771587087
MBS: 080364848
Temeljni kapital: 2.827,00 eura / 21.300,00 kuna
Član uprave/direktor: Vedran Pražić
Adresa elektroničke pošte: info@kupaona.hr
Telefon: +385 99 667 7697, +385 1 6701 693 (cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema fiksnim mrežama telekomunikacijskog operatera korisnika)
Broj računa u Zagrebačkoj banci: IBAN: HR8723600001102205924
Broj računa u PBZ banci: IBAN: HR1323400091110818096

2. Značenje pojmova u ovim Općim uvjetima prodaje (dalje: „Opći uvjeti prodaje“)

Prodavatelj
Trgovačko društvo VIP PROM d.o.o., Maksimirska cesta 32, Zagreb (Grad Zagreb), OIB: 02771587087 (dalje: „prodavatelj“).

Kupac
Svaka osoba (potrošač ili pravna osoba) koja po završenim koracima online narudžbe sklopi ugovor o kupoprodaji s prodavateljem plaćanjem kupoprodajne cijene odnosno: potrošač ili pravna osoba.

Potrošač
fizička osoba koja kao kupac sklapa ugovor s prodavateljem, djelujući na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti.

Pravna osoba
pravna osoba, koja nije potrošač, a sklapa ugovor s prodavateljem, djelujući na tržištu unutar svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti.

Sredstva daljinske komunikacije
Sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti prodavatelja i kupca mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što su ovdje internet (online web shop prodavatelja) i elektronička pošta prodavatelja i kupca.

Web stranica
https://kupaona.hr/ u vlasništvu prodavatelja putem koje se vrši online prodaja proizvoda.

Ugovorne strane
Prodavatelj i kupac, kako su isti definirani ovim Općim uvjetima prodaje.

3. Uvodne odredbe

Ovim Općim uvjetima prodaje uređuje se ugovorni odnos između prodavatelja i kupca u svezi prodaje proizvoda od prodavatelja putem njegove web stranice, glavna obilježja proizvoda, sklapanje ugovora na daljinu, cijene proizvoda te ostali povezani troškovi, uvjeti i načini plaćanja, uvjeti i vrijeme isporuke proizvoda, način rješavanja pritužbi kupaca od strane prodavatelja, pravo na jednostrani raskid ugovora, odgovornost prodavatelja za materijalne nedostatke te ostala pitanja značajna za sva prava i obveze koja za ugovorne strane proizlaze iz sklopljenog ugovora o kupoprodaji na daljinu (dalje: „ugovor“).

Na Opće uvjete prodaje podredno se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN br. 155/2023; dalje: „ZOO“), Zakona o elektroničkoj trgovini (NN br. 32/2019, dalje: „ZET“) te ako je kupac potrošač ujedno i Zakona o zaštiti potrošača (NN br. 59/2023; dalje: „ZZP“) te drugi primjenjivi propisi Republike Hrvatske na snazi u trenutku objave ovih Općih uvjeta prodaje.

Na pravne se osobe kao kupce ne primjenjuju odredbe ZZP-a (odjeljci ovih Općih uvjeta prodaje o materijalnim nedostatcima proizvoda i pravu na jednostrani raskid), već se primjenjuju relevantne odredbe ZOO-a i ZET-a.

Kupac i prodavatelj u međusobnim odnosima te ostvarivanju prava i ispunjavanju obveza polaze od načela savjesnosti i poštenja, jednakosti činidaba te dobre vjere, kako je isto detaljno opisano u ovim Općim uvjetima prodaje.

Smatra se da pristupom web stranici i njezinim korištenjem za kupoprodaju proizvoda (kao i drugim sredstvima daljinske komunikacije) kupac potvrđuje da je upoznat i suglasan s ovim Općim uvjetima prodaje i Politikom zaštite privatnosti prodavatelja, a koji su na snazi u trenutku sklapanja ugovora s prodavateljem.

Prije završetka postupka naručivanja, kupac će imati mogućnost na odgovarajući način potvrditi da je pročitao Opće uvjete prodaje te da je sa istima suglasan uz njihovo slanje putem elektroničke pošte kojom se potvrđuje narudžba kupca, u pdf formatu kao trajnom mediju.

Kupce se usmjerava da provjeravaju važeće Opće uvjete prodaje na web stranici svaki put kad je koriste, kako bi bili upoznati sa svim svojim pravima i obvezama. Ukoliko imaju bilo kakvih nejasnoća, pozivamo ih da kontaktiraju prodavatelja putem naznačene e-mail adrese, na što će prodavatelj odgovoriti u najkraćem mogućem roku.

4. Glavna obilježja proizvoda

Proizvodi koje je moguće kupiti oglašeni su na web stranici prodavatelja te su uz svaki proizvod navedeni podatci o glavnim obilježjima proizvoda (specifikaciji) i njihovoj cijeni.

Ukoliko Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti bilo koji od naručenih proizvoda, kontaktirat će kupca e-mailom i/ili telefonski po pitanju zamjenskog proizvoda ili otkazivanja naručenog proizvoda. Svi ostali naručeni proizvodi bit će isporučeni.

Podaci navedeni na web stranici, reklamnim materijalima, marketinškim objavama, neobvezujućim ponudama i drugim povezanim publikacijama i materijalima približni su te su podložni izmjenama od strane prodavatelja. O eventualnim izmjenama će kupci biti pravovremeno obavješteni.

5. Cijena i način plaćanja

Cijene istaknute na web stranici prodavatelja izražene su u eurima i u njih je uračunat PDV.

Cijene proizvoda vrijede za kupnju putem webshopa te se dostupnost i cijena proizvoda u poslovnicama prodavatelja može razlikovati od ovdje navedenog.

U cijenu proizvoda nisu uključeni troškovi dostave.

Cijene, posebni oblik prodaje (akcija, popust, sezonsko sniženje i ostalo) te uvjeti plaćanja obvezujući su po prodavatelja u roku naznačenom na ponudi dostavljenoj kupcu. Ukoliko u međuvremenu dođe do izmjena, isto neće utjecati na prethodno sklopljene ugovore o kupoprodaji.

Plaćanje vrši kupac na jedan od sljedećih načina:

  1. Virman (opća uplatnica ili online bankarstvo)
  2. Kreditna kartica
  3. Paycek (plaćanje kripto valutama)

6. Dostava

U postupku naručivanja kupac može odabrati da se dostava izvrši na sljedeće načine:

  1. osobno preuzimanje u poslovnim prostorijama prodavatelja na adresi Maksimirska cesta 32, Zagreb (besplatno) ili
  2. dostava na adresu na području Republike Hrvatske, pri čemu trošak dostave nije uključen u cijenu proizvoda te se isti obračunava odvojeno prilikom postupka naručivanja.

Po zaprimanju vaše narudžbe u poslovne prostorije prodavatelja (kako je opisano pod (i)), na vašu e-mail adresu doći će obavijest s informacijom da je vaša narudžba spremna za preuzimanje.

Rok isporuke ovisit će o odabranom načinu dostave, dostupnosti artikla, pri čemu će predviđeni rok biti naveden prilikom dovršavanja svih koraka online naručivanja te u e-mailu „Potvrda narudžbe“.

Prilikom preuzimanja proizvoda dužni ste provjeriti eventualna vanjska oštećenja ambalaže u kojoj je proizvod dostavljen te ukoliko primijetite bilo kakvo vanjsko oštećenje ambalaže, dužni ste reklamirati oštećenje dostavnom radniku odnosno odbiti preuzeti pošiljku sa oštećenja, ali to ne možemo osigurati i prilikom transporta do kupca, tako da vi prilikom preuzimanja proizvoda morate obratiti pažnju.

7. Postupak naručivanja

Sklapanju ugovora o kupoprodaji između prodavatelja i kupca predstoji postupak naručivanja koji se sastoji u sljedećim koracima:

1) Stavljanje proizvoda u košaricu

Na web stranici odaberite proizvod(e) koje želite kupiti klikom na gumb „Kupi“ prikazan prilikom klika na bilo koji željeni proizvod. Po stavljanju svih željenih proizvoda u košaricu, za nastavak naručivanja potrebno je kliknuti na gumb „Nastavi na blagajnu“ koji se otvara u dijaloškom prozoru.

U košarici zatim možete ukloniti neželjene proizvode klikom na ikonu ili prilagoditi količinu svakog pojedinog proizvoda.

2) Odabir načina dostave

Odaberite između:

  1. osobno preuzimanje u poslovnim prostorijama prodavatelja; ili
  2. dostava na kućnu adresu kupca koju je potrebno unijeti

3) Način plaćanja

Odaberite način plaćanja:

  1. Virman (opća uplatnica ili online bankarstvo)
  2. Kreditna kartica
  3. PayCek (plaćanje kripto valutama)

4) Prijava/Registracija/Gost

Kako biste završili narudžbu potrebno je izabrati jednu od sljedećih opcija:

  1. Prijava – za registrirane korisnike unosom korisničkog imena i lozinke
  2. Registracija – za nove korisnike unosom imena, prezimena, e-mail adrese pri čemu će vam unosom podataka stići e-mail s linkom čijim klikom se potvrđuje registracija
  3. Gost – možete nastaviti kupnju bez prijave odnosno registracije kao gost unosom osobnih podataka (ime, prezime, e-mail adresa, adresa i telefon) Kupac je dužan dati točne, važeće i potpune osobne podatke prilikom ispunjavanja obrasca. Prodavatelj ne odgovara za nedostatke i greške do kojih može doći zbog toga što kupac nije dao točne, važeće i potpune osobne podatke prilikom ispunjavanja obrasca.

5) Potvrda narudžbe s obavezom plaćanja

Po završetku prethodno opisanih koraka, za nastavak postupka naručivanja potrebno je kliknuti gumb „Izradi ponudu“.

Zatim se otvara poseban prozor u kojem se nalazi sažetak vaše narudžbe sukladno podacima unesenima/odabranima u prethodnim koracima.

Završetak postupka naručivanja ovisi o odabranom načinu plaćanju:

(I) Virman (opća uplatnica ili online bankarstvo)

Klikom na gumb „Potvrdi narudžbu s obvezom plaćanja“ završavate postupak naručivanja pri čemu će na vašu e-mail adresu stići konfigurirana ponuda s potvrdom o primitku sadržaja narudžbe odnosno „Potvrda narudžbe“.

Ugovor se smatra sklopljenim u trenutku isplate cjelokupne kupoprodajne cijene sukladno dostavljenoj ponudi, pri čemu je mjerodavan trenutak kada je pružatelj platne usluge primio nalog za plaćanje i kada je taj nalog postao neopoziv, u skladu s odredbama propisa kojim se uređuje platni promet, i vidljiv na bankovnom računu prodavatelja.

Prodavatelj će dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u trenutku isporuke proizvoda kupcu potvrdu o sklopljenom ugovoru sa svim sastavnim dijelovima istoga.

(II) Kreditna kartica

Klikom na gumb „Online plaćanje s karticom“ bit će te preusmjereni na stranicu pružatelja usluge procesiranja i naplate kartica WSPay na kojoj će te za završetak naručivanja morati unijeti podatke o kartici, a po čijem unosu i klikom na gumb „Izvrši plaćanje“ završavate postupak naručivanja pri čemu će na vašu e-mail adresu stići „Potvrda narudžbe“.

(III) PayCek (plaćanje kripto valutama)

Klikom na gumb „Online plaćanje kriptovalutama“ bit će te preusmjereni na stranicu PayCek Electrocoin, na kojoj će te za završetak naručivanja morati unijeti odgovarajuće podatke, a po čijem unosu i klikom na gumb „Potvrdi“ završavate postupak naručivanja, pri čemu će na vašu e-mail adresu stići „Potvrda narudžbe“.

8. Odgovornost za materijalne nedostatke

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda koje prodaje na svojoj web stranici sukladno pozitivnim propisima, osobito ZOO-u i ZZP-u. Odredbe u nastavku ne primjenjuju se na kupce pravne osobe, već se na njih primjenjuju relevantne odredbe ZOO-a.

Potrošač je dužan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na potrošača.

Kad se nakon primitka proizvoda od strane potrošača pokaže da proizvod ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja proizvoda, potrošač je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje proizvoda.

Prodavatelj odgovara za sljedeće materijalne nedostatke:

  1. materijalne nedostatke proizvoda koje je ono imalo u trenutku prijelaza rizika na potrošača, bez obzira je li mu to bilo poznato;
  2. materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na potrošača ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.

Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od godine od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi proizvoda ili naravi nedostatka.

Materijalni nedostatak proizvoda postoji:

  1. ako proizvod ne odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti odnosno nema funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druge značajke kako je utvrđeno ugovorom;
  2. ako proizvod nije prikladan za bilo koju posebnu namjenu za koju je potrebno potrošaču i s kojom je potrošač upoznao prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja ugovora te u odnosu na koju je prodavatelj dao pristanak;
  3. ako proizvod nije isporučen sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući upute za instalaciju, kako je utvrđeno ugovorom;
  4. ako proizvod nije isporučen s ažuriranjima kako je utvrđeno ugovorom;
  5. ako proizvod nije prikladan za upotrebu u svrhe za koje bi se proizvod iste vrste uobičajeno koristio, uzimajući u obzir sve propise Europske unije i propise Republike Hrvatske, tehničke standarde ili, ako takvih tehničkih standarda nema, primjenjive kodekse ponašanja u određenom području ako oni postoje;
  6. ako proizvod ne odgovara kvaliteti i opisu uzorka ili modela koji je prodavatelj stavio na raspolaganje potrošaču prije sklapanja ugovora;
  7. ako proizvod nije isporučen s dodatnom opremom, uključujući ambalažu, upute za instalaciju ili druge upute, čiji primitak potrošač može razumno očekivati;
  8. ako proizvod ne odgovara količini ili nema ona svojstva i druge značajke, uključujući one koje se odnose na trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, koji su uobičajeni za proizvod iste vrste i koje kupac može razumno očekivati s obzirom na prirodu proizvoda te uzimajući u obzir sve javne izjave koje su dali prodavatelj ili druge osobe u prethodnim fazama lanca transakcija, uključujući proizvođača, ili koje su dane u njihovo ime, osobito u oglašavanju ili označivanju;
  9. ako je proizvod nepravilno instaliran odnosno montiran, a usluga instalacije odnosno montaže čini dio ugovora i obavio ju je prodavatelj ili osoba za koju on odgovara ili
  10. ako je proizvod za koje je bilo predviđeno da ga instalira odnosno montira potrošač nepravilno instaliran odnosno montiran od strane potrošača, a nepravilna instalacija odnosno montaža posljedica je nedostatka u uputama koje je dostavio prodavatelj ili, u slučaju proizvoda s digitalnim elementima, koje je dostavio prodavatelj ili dobavljač digitalnog sadržaja ili digitalne usluge.

Prodavatelj ne odgovara za sljedeće materijalne nedostatke:

  1. prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati potrošaču ili mu nisu mogli ostati nepoznati;
  2. ali prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je potrošač mogao lako opaziti ako je izjavio da proizvod nema nikakve nedostatke ili da proizvod ima određena svojstva ili odlike.

Pregled proizvoda i vidljivi nedostaci

Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama ZOO-a:

  1. uklanjanje nedostatka;
  2. predaja drugog proizvoda bez nedostatka;
  3. razmjerno sniženje cijene;
  4. raskinuti ugovor (ako je dan prodavatelju primjereni naknadni rok za ispunjenje).

Prilikom ostvarivanja prava na uklanjanje nedostatka potrošač ima pravo izbora između popravka i zamjene proizvoda, osim ako bi odabrani način uklanjanja nedostatka bio nemoguć ili ako bi njime u odnosu na drugi način uklanjanja nedostatka prodavatelju nastali nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost proizvoda bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.

Prodavatelj je ovlašten odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost proizvoda bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za potrošača.

Popravak ili zamjena proizvoda s nedostatkom provode se besplatno, u razumnom roku od trenutka kada je potrošač obavijestio prodavatelja o nedostatku te bez znatnih neugodnosti za potrošača uzimajući u obzir prirodu proizvoda i svrhu za koju je potrošaču taj proizvod bio potreban.

Prilikom popravka ili zamjene potrošač je obvezan staviti proizvod na raspolaganje prodavatelju, a prodavatelj ga je obvezan preuzeti i snositi troškove preuzimanja.

Ako je proizvod s nedostatkom, koji je bio instaliran odnosno montiran na način koji je u skladu s njegovom prirodom i namjenom prije nego što se nedostatak pojavio, potrebno popraviti ili zamijeniti, obveza uklanjanja nedostatka uključuje obvezu uklanjanja proizvoda s nedostatkom i instalaciju odnosno montažu zamjenskog ili popravljenog proizvoda ili obvezu snošenja troškova tog uklanjanja i instalacije odnosno montaže.

U slučaju zamjene proizvoda potrošač nije dužan platiti za uobičajenu upotrebu zamjene proizvoda tijekom razdoblja prije njegove zamjene.

Potrošač ima pravo na sniženje cijene ili na raskid ugovora tek ako prodavatelj nije uklonio nedostatak, ili je to odbio učiniti ili nije uklonio nedostatak u skladu s člankom 410.a stavcima 2. i 3. ZOO-a, ako nedostatak postoji unatoč pokušaju prodavatelja da ga ukloni odnosno ako je prodavatelj izjavio da neće ukloniti nedostatak ili iz okolnosti očito proizlazi da neće ukloniti nedostatak u razumnom roku ili bez znatnih neugodnosti za potrošača te ako je nedostatak tako ozbiljan da opravdava trenutačno sniženje cijene ili raskid ugovora.

Potrošač ima pravo uskratiti plaćanje bilo kojeg nepodmirenog dijela cijene sve dok prodavatelj ne ispuni svoje obveze po osnovi odgovornosti za materijalne nedostatke.

Ako je nedostatak neznatan, potrošač nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete.

Potrošač može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora.

Potrošač može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad potrošač zbog zakašnjenja prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor.

Ako bi način uklanjanja nedostatka, odnosno predaja drugog proizvoda bez nedostatka imao za posljedicu znatne neugodnosti za potrošača, on ima pravo raskinuti ugovor ili zahtijevati razmjerno sniženje cijene.

Ako prodavatelj u naknadnom razumnom roku ne ispuni potrošački ugovor, potrošač je ovlašten izjaviti da se ugovor raskida.

9. Komercijalno jamstvo

Ukoliko je za pojedini proizvod dano komercijalno jamstvo, isto će biti dostavljeno kupcu na trajnom mediju te obvezivat pod uvjetima sadržanima u izjavi o komercijalnom jamstvu.

Dano komercijalno jamstvo nema negativan učinak na zakonska prava kupca prema prodavatelju i pruža dodatna pravna sredstva prema prodavatelju u skladu s ugovorom. Prema tome, kupac ima prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke proizvoda na temelju ZOO-a na snazi prema prodavatelju besplatno, pri čemu komercijalno jamstvo ne utječe na prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke.

10. Pravo na jednostrani raskid ugovora

U skladu sa člankom 79. ZZP-a potrošač ima pravo jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana od predaje proizvoda potrošaču. Odredbe u nastavku ne primjenjuju se na kupce pravne osobe, već se na njih primjenjuju relevantne odredbe ZOO-a.

Potrošač ostvaruje pravo na jednostrani raskid ugovora putem obrasca za jednostrani raskid ugovora koji je prilog 1. ovih Općih uvjeta prodaje ili drugom nedvosmislenom izjavom u kojoj navodi osobne podatke (ime, prezime, adresu, e-mail, broj telefona), slanjem istih u scanu (preslici) na adresu elektroničke pošte (ispunjen i vlastoručno potpisan).

Prodavatelj će dostaviti potrošaču bez odgode po primitku pravilno ispunjenog obrasca potvrdu o primitku zahtjeva za raskid ugovora.

Potrošač mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor. Troškove povrata proizvoda prodavatelju, snosi potrošač sam.

Prodavatelj će izvršiti povrat plaćenih novčanih sredstava potrošaču tek nakon što proizvod bude vraćen prodavatelju odnosno nakon što potrošač dostavi dokaz da je proizvod poslao natrag prodavatelju, ako potrošač o tome obavijesti prodavatelja i dostavi dokaz prije primitka proizvoda.

Prilikom ostvarivanja prava na jednostrani raskid, potrošač je dužan osigurati da proizvodom nije rukovano, uslijed rukovanja na bilo koji način oštećeno, da rukovanjem nije prouzrokovano umanjenje vrijednosti proizvoda te da proizvod nema ikakvih materijalnih i/ili pravnih nedostataka.

Svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda u odnosu na oštećenje ambalaže odnosno oštećenje proizvoda koje nije uzrokovano provjerom funkcionalnosti proizvoda utvrđivati će prodavatelj u slučaju ostvarivanja prava na jednostrani raskid te obavijestiti kupca ako će rezultat provjere zahtijevati isplatu određene naknade od kupca uslijed smanjenja vrijednosti.

Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora u sljedećim situacijama:

  1. u potpunosti ispunjen ugovor o uslugama za koji potrošač preuzima obvezu platiti cijenu, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odjeljka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
  2. predmet ugovora je proizvod čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora
  3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
  4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
  5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
  6. predmet ugovora je roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
  7. predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja prodavatelja
  8. potrošač posebno zahtijevao posjet prodavatelja radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, prodavatelj pruži i neke druge usluge odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom
  9. predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
  10. predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
  11. ugovor sklopljen na javnoj dražbi
  12. predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge pripremnice obroka (catering) ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju
  13. predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja za koji potrošač preuzima obvezu platiti cijenu, koji nije isporučen na materijalnom nosaču podataka, ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora, a prodavatelj mu je dostavio potvrdu sklopljenog ugovora sukladno članku 67. ili članku 76. ovoga ZZP-a
  14. potrošač posebno zahtijevao posjet prodavatelja radi obavljanja usluge popravaka za koje se plaća cijena, a ugovor, čije ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača, je ispunjen u potpunosti.

11. Pisani prigovori kupca i sporovi

Sve prigovore kupac može poslati:

  1. putem pošte na sljedeću adresu: VIP PROM d.o.o., Maksimirska cesta 32, Zagreb (Grad Zagreb)
  2. elektroničkom poštom na: info@kupaona.hr

Prodavatelj će odgovoriti na prigovor kupca u zakonskom roku od 15 dana od zaprimanja prigovora.

U slučaju eventualnog spora, prodavatelj i kupac prvenstveno će nastojati riješiti spor mirnim putem, a ukoliko to nije moguće, nadležan je stvarno i mjesno nadležan sud u Republici Hrvatskoj.